Kampania reklamowa z Mikołajem Reyem w tygodniku WPROST
...Polacy nie gęsi, swoją kuchnię mają... – parafrazując słynne zadanie swojego znamienitego przodka, o wyjątkowości polskiej tradycji kulinarnej pielęgnowanej w obiektach Grupy Heritage Hotels Poland przekonywać będzie Mikołaj Rey – twarz nowej kampanii reklamowej Heritage. Przez 5 kolejnych miesięcy nowe odsłony kampanii pojawiać się będą w tygodniku Wprost.
Kampania ma na celu promocję Festiwali Kulinarnych, które w kolejnych miesiącach organizowane będą w Hotelach Grupy Heritage. Każdy Festiwal będzie miał inny temat przewodni, a rozpoczęliśmy w lutym od Festiwalu Dziczyzny.
Każdy z obiektów biorących udział w Festiwalu przygotowuje specjalna wkładkę do menu z potrawami związanymi z tematyką Festiwalu, które Goście mogą zamawiać odwiedzając Hotele Heritage przez cały miesiąc. Każdy z obiektów zaprasza również na event związany z tematyką Festiwalu, w menu którego znajdą się potrawy z wkładki do menu.
W trakcie I połowie 2016 Hotele Heritage zapraszają na:
Festiwal Dziczyzny w lutym
Wielkanoc w Hotelach Heritage w marcu
Festiwal Ryb słodkowodnych w kwietniu
Festiwal Dań z Nowalijek w maju
Wakacje w Hotelach Heritage w czerwcu